Go to section
| Elbiler

Lexus og Brussels Airlines´ lounge “The Loft” er kåret til “Europas ledende flyselskapslounge” for sjette året på rad

THE LOFT ved Brussels Airport er igjen kåret til “Europas ledende flyselskapslounge 2024” under den prestisjetunge seremonien World Travel Awards. Dette er det sjette året på rad at loungen har vunnet prisen. Det har gjort den det hvert eneste år siden Lexus og Brussels Airlines begynte sitt samarbeid i 2018.

THE LOFT er skapt og drevet av Brussels Airlines og Lexus, og bringer forretningsreisende en opplevelse av Lexus sin luksus, Takumi håndverk, og Omotenashi – et japansk konsept for gjestfrihet som har som mål å forutse en gjests behov.

Loungen er utvidet til over 2000 kvm2, og har flere ulike soner. Disse inkluderer en sentral bar, komfortable sitteplasser for avslapning, og et rom for uforstyrret arbeid. Gjester blir presentert med et varmt Oshibori-håndkle ved inngangen. Det er også tilgjengelige Shiatsu massasjestoler, ekstra-sensoriske Grohe-dusjer og hvilerom med stjernelyshimler. Loungen har både varme og kalde retter, mens en Neuhaus Maîtres Chocolatier lager søte fristelser til gjestene.

Lexus Brand Ambassadors bemanner loungen og er grunnen til at flypassasjerer i Europa kåret denne loungen til den beste. Lexus-ambassadørene gir en personlig velkomst til gjester i THE LOFT syv dager i uken fra 05:00 til 21:00. Deres unike forståelse av Lexus og gjestfrihetskravene som settes av Omotenashi-tilnærmingen, gjør at flypassasjerene får en helt spesiell kundeopplevelse.

– Vi fortsetter å investere i loungen vår basert på tilbakemeldingene fra våre gjester, for å forbli på topp. Vi har nylig renovert dusjsuitene, forbedret oppsettet av buffeten og introduserte en ‘a la carte’-meny i HON-området, for å nevne noe. Jeg er ydmyk og beæret over at vi blir tildelt denne prisen for sjette gang på rad. Stor takk til hele loungens team samt partnere og leverandører for deres innsats hver eneste dag for å gjøre denne loungen så flott som den er, sier Olivier Brynaert, leder for kundeopplevelse i Brussels Airlines som tok i  mot prisen

Filip Belmans, leder for kommunikasjon og kundeopplevelse hos Lexus Europa la til:

– Denne prisen anerkjenner den vinnende formelen for fantastisk kundeopplevelse og inspirerende design. Hos Lexus sikter vi mot å hjelpe kunder med å ‘oppleve det utrolige’. Vi gjør dette ved å anvende Omotenashi på hvert aspekt av reisen deres. Dette er like sant for THE LOFT som det er for våre biler – fra flaggskipet Lexus LM til den kompakte Lexus LBX – nylig stemt frem som Årets Bil 2024 av «What Car?».

OM WORLD TRAVEL AWARDS

World Travel Awards ble etablert i 1993 for å anerkjenne, belønne og feire eksellense innen alle nøkkelsektorer av reise-, turisme- og hotellbransjen. I dag er WTA-prisen anerkjent globalt som det ultimate kjennetegnet på utmerkelse i bransjen.

OM LEXUS

Lexus er et globalt luksuslivsstilmerke med et ufravikelig engasjement for eksepsjonell kundeopplevelse, innovativ teknologi og eksepsjonelt håndverk. Som leder i luksusbilens elektrifisering i 20 år, er over 2,5 millioner Lexus Selvladende Hybrider for tiden på veien over hele verden.

Kobling kopiert til utklippstavle